Satış Karşılaştırma Raporu
Satış Karşılaştırma Raporu; bir işletmenin belirli bir zaman dilimindeki satışlarının geçmişteki satışlarla karşılaştırılmasını içeren bir rapordur.
Bu rapor, işletmenin satışlarının nasıl değiştiğini, hangi ürünlerin veya hizmetlerin satıldığını ve hangi bölgelerde veya müşteri gruplarında satışların yapıldığını gösterir.
Satış Karşılaştırma Raporu; belirli bir zaman aralığındaki satışları gösteren iki ayrı dönemde karşılaştırır.
Bu rapor;
- Satışların miktarı,
- Geliri,
- Kârını,
- Ek ürün analizlerini
gösteren deatylı grafik ve tablolar içerir.
Bu sayede; satışların hangi ürünlerde arttığını veya azaldığını, hangi bölgelerde daha fazla satıldığını veya daha az satıldığını, satışların hangi kanallardan geldiğini ve hangi pazarlama stratejilerinin daha etkili olduğunu belirleyebilirsiniz.
Çözümlerimiz için
Süreç Analiz ve Takibi, Süreç Geliştirme ve Raporlama faaliyetlerimiz için ihtiyacınız olan teknolojik çözümü belirleyip, dijital dönüşüm yolculuğunuzda size ek çözümlerle destek olalım.